
Ірина Шкварська
Логопед-дефектолог
В своїй роботі, я завжди уявляю себе садівником, що допомагає розвивати мовне насіння в серцях дітей. Мовлення — це чудовий сад, де кожне слово — це квітка, яка розцвітає в унікальному барвистому букеті.
Освіта
Кам'янець-Подільський державний педагогічний університет ім. Івана Огієнка, 1995-2000р, Диплом з відзнакою
Спеціальність ,,Дефектологія, олігофренопедагогіка, психологія"
Кваліфікація ,,вчитель допоміжної школи, практичний психолог у закладах освіти"
Друга вища:
2010-2012рр
Кам'янець-Подільський національний університет ім.Івана Огієнка
Факультет корекційної та соціальної педагогіки і психології
Кваліфікація,, Логопед, спеціальний психолог дошкільних та шкільних закладів"
З чим мпрацює спеціаліст
🔸 Мовленнєві труднощі:
– Дитина не говорить або мовлення з’явилося пізно
– Говорить окремими словами, не будує речення
– Спотворює або не вимовляє деякі звуки
– Погано розуміє звернену мову, часто перепитує
– Мовлення невиразне, «каша в роті»
🔸 Загальний недорозвиток мовлення, дизартрія:
– Працюємо над усіма рівнями мовлення: звуки, слова, фрази, граматика
– Розвиваємо зв’язне мовлення: вміння висловити думку, переказати, описати
– Формуємо базу для подальшого навчання читання й письма
🔸 Порушення у дітей з ООП (особливими освітніми потребами):
– Затримка психомовленнєвого розвитку
– Аутизм, синдром Дауна, мовленнєва диспраксія, РДУГ
– Робота у форматі АВА-елементів, візуальних підказок, жестів, альтернативної комунікації
🔸 Підготовка до школи для дітей з мовленнєвими або інтелектуальними труднощами:
– Розвиваємо слухову увагу, фонематичний слух
– Вчимо розуміти інструкції, відповідати на запитання
– Підтягуємо знання базових понять: форма, колір, величина, час