Методи роботи
«
У своїй роботі я використовую тільки науково-обгрунтовані методи, які маю доказове підгрунтя. Когнітиво-поведінкова терапія і нейропсихологія
»
Когнітивно-поведінкова терапія
Психологічний підхід, який заснований на наукових принципах. КПТ відкриває питання, як на поведінку і емоції впливають думки і переконання. Короткими словами - на першій зустрічі разом з клієнтом ми досліджуємо, як клуєнт ставится до ситуації і як ці думки впливають на його відчуття і поведінку у цій ситуації.

Багато деструктивних поведінкових реакцій є автоматизованими, і ми не можемо їх відслідкувати. Чому? Тут потрібно пригадати наше дитинство:
Наприклад, дитина постійно чує від батьків: «А от Вася отримав гарну оцінку, а ти ні!»
Наслідком цього у дитини з'являється деструктивна думка: «Я поганий, у мене не вийде»
Наслідком цього вже у дорослому віці людина часто буде уникати конкуренції, чи вигідних пропозицій, в яких потрібно себе проявити.
На зустрічі ми виявляємо і ставимо під сумнів будь-які негативні моделі мислення і як вони впливають на ваше життя тут і зараз. При цьому також ми можемо заглянути у минуле, і подумати як минулий досвід впливає на життєві ситуації.
_JPG.jpg)
Нейропсихологія
Галузь психології, яка відповідає за вивчення того, як нервова система, і головним чином мозок та його функції, впливають на думки, емоції та поведінку людей. Як правило, основна увага приділяється наслідкам травм мозку, але також може проводити дослідження щодо здорового функціонування мозку.
Нейропсихологія поєднує як клінічну, так і експериментальну практику, намагаючись зрозуміти взаємозв'язок розуму та мозку.
Індивідуальна програма корекційно-розвиваючих занять для кожної дитини складається на основі комплексного нейропсихологічного дослідження, яке проводиться з для оцінки рівня сформованості психічних функцій дитини.
В рамках занять використовуються методи для формування базових складових психічних функцій (нейродинамічні показники, міжпівкульна взаємодія, програмування, регуляція і контроль, емоційна сфера дитини).
Другий напрямок використання нейропсихологічних методів направлений на подолання труднощів в основних шкільних дисциплінах (читання, письмо, математика)